Vyhazovač
„Jsme naplněni strachem až po okraj,“ říká vyhazovač z nočního klubu v podání Raye Winstona a zároveň vypravěč svěžího dramatu v charakteristicky barvitém, zemitým jazykem opepřeném stylu. Ve vedlejší roli si zahrál Paddy Considine (In America).