Prodáno
Praha, Hradčany. Dům ze 16. století, který přímo sousedí s ministerstvem zahraničí, je jako jeden z mála v této lokalitě obývaný původními nájemníky. Jeho majitel se jej však rozhodl prodat a všichni obyvatelé domu, včetně režisérky filmu, budou vystěhováni. Talentovaná filmařka, jejíž snímky získaly řadu ocenění, natočila hravě stylizovaný snímek s vnímavou citlivostí, díky které nám představuje dům a jeho nájemníky jako jedno „tělo“.