Obsluhoval jsem anglického krále
Legendární román Bohumila Hrabala se konečně protnul s filmem: stal se už šestým hrabalovským projektem zkušeného Jiřího Menzela, který v příběhu „malého velkého muže“ Jana Dítěte, zmítaného v bouři středoevropských dějin, zachovává poetiku předlohy a nezůstává nic dlužen ani divácké sdělnosti. Snímek získal čtyři České lvy (mj. za nejlepší film a režii) a byl přijat do soutěže letošního MFF v Berlíně, kde získal Cenu FIPRESCI.