Fido
George A. Romero obohatil žánr zombie hororu o rovinu sociální kritiky. Andrew Currie k tomu přihodil poctu americkým melodramatům z padesátých let a vytvořil černou „zomedii“, která je stejně dojemná jako nemilosrdně kritická k politickému klimatu v USA po 11. září. Titulní hrdina je jedním ze zástupů zombie, jež v idylickém městečku Willard roznášejí noviny či převádějí děti přes ulici. Píší se totiž trochu jiná padesátá léta, než jak je známe: radiace přivedla mrtvé zpátky z hrobů, ale korporace ZomCon přišla na způsob, jak je přimět k poslušnosti. Zombie teď patří k výbavě každé domácnosti, takže si jednoho pořídí i manželé Robinsonovi. Jejich osamělý syn Timmy se s Fidem spřátelí nad rámec běžných vztahů, protože zombie jsou nakonec taky jenom lidé a mohou mít i city. Jenže v upjaté společnosti, která dělí svět na ten „venku“ a „uvnitř“, takový postoj dřív nebo později způsobí velké problémy.