Moje drahá republika
Pohnutý příběh Friedricha Zawrela, který v osobě prominentního soudního psychiatra pozná rakouského nacistického lékaře Heinricha Grosse, spoluodpovědného za smrt stovek dětí, ukazuje, jak obtížně a neochotně se Rakousko vyrovnává se svou temnou minulostí.