Artěl
Klasik ruského dokumentu Sergej Loznica sleduje s využitím 35mm černobílého filmového materiálu čtveřici mladých mužů, kteří se v drsných přírodních podmínkách s pomocí rybářských sítí a motorové pily snaží vyrvat ze zamrzlého lůna přírody něco k obživě.