Home Cinema
Ideální prolog pro večer strávený v kině: dèja vu, ozvěna všech začátků filmových představení, jež jsme kdy zažili. Film, který ještě není filmem – hra se znělkami filmových produkčních společností.
Ideální prolog pro večer strávený v kině: Déjà vu, ozvěna všech začátků filmových představení, jež jsme kdy zažili. Film, který ještě není filmem – hra se znělkami filmových produkčních společností. Původně součást stejnojmenné instalace. Snímek je uváděn v rámci pásma Čestná stráž: Nový český videoart.