Rudá osina
Vizuálně podmanivý čínský snímek, který získal Cenu FIPRESCI na festivalu v Pusanu a hlavní cenu na festivalu v Soluni, ukazuje komplikované sbližování dospívajícího syna a otce, který před lety odešel za prací do města.