Off Screen
Starší muž vezme ve výškové budově několik lidí jako rukojmí. Chce tak upozornit na konspiraci související s tajnými kódy, které se šíří prostřednictvím širokoúhlých televizních obrazovek... Znepokojivý psychologický thriller byl inspirován skutečnými událostmi, které před šesti lety šokovaly Amsterdam.
Devětapadesátiletý řidič autobusu, jenž po více než třiceti letech ztratil ženu i práci, přepadne se zbraní v ruce ochranku ve vstupní hale kancelářského centra známého jako Rembrandtova věž. Má jediný požadavek: chce mluvit s top manažerem koncernu Philips, který v nejvyšší amsterdamské budově dříve sídlil. Útočník je přesvědčen o rozsáhlé konspiraci související s tajnými kódy, které se šíří prostřednictvím širokoúhlých televizních obrazovek... Znepokojivý psychologický thriller, zamýšlející se nad otázkami televizní manipulace a vymývání mozků, prokládají flashbacky z únoscovy minulosti, které rozostřují hranice mezi realitou a jeho paranoidními představami. Drama o „muži, který věděl příliš mnoho“, získalo několik cen na festivalech v Montrealu, Portu a ve Filadelfii. Inspirovaly je skutečné události, které 11. března roku 2002 – přesně půl roku po útocích na WTC – šokovaly Amsterdam.