Hank a Mike
Hank a Mike jsou přátelé. Také jsou velikonočními králíčky. Nezaměstnanými. Při neúspěšných pokusech uplatnit se v jiných profesích se víc a víc špiní jejich růžové kožichy. A s tím také stoupá jejich zloba. Nezávislá černá komedie, která se nebojí zdvihat varovný ukazováček, ale také prostředníček.
Přátelé Hank a Mike pracují jako velikonoční králíčci pro Velikonoční korporaci. Přestože do práce chodí jen jednou za rok, výplatu pobírají celoročně. A tak když jeden z parťáků nedoručí velikonoční vejce, záminka pro plánovanou výpověď je hotova. A jelikož Hank a Mike nikdy v životě nedělali nic jiného, bude pro ně návštěva úřadu práce hotovou pohromou. Všechno zlé však má své světlé stránky – také vyvážení splašků může být ideálním testem síly jejich přátelství. Snímek těží z promyšlené syntézy reálného života a absurdního povolání ovládaného komiksově zlou organizací spravující veřejné svátky. Prolíná se jím duch „loserských“ snímků Kevina Smithe a podobně jako ony se ani film Hank a Mike nespokojuje s defilé podivínských postav a zachází dále v jejich charakterizaci. Tu využívá pro sofistikované pošklebování se honbě za ziskem, aniž by ale dával ruce pryč od slastí, které mohou peníze přinášet. Hlavní role Hanka a Mikea si zahráli scenáristé filmu Paolo Mancini a Thomas Michael.