Když Carol spadne z balkonu bytu, který sdílí s Harrym, najde ji prostitutka Kráska, její přítel Johnny a policista Peter. Jak pád promění osudy pětice hrdinů ze současného Toronta? Pozoruhodný kanadský debut vypráví originální formou o chaosu i osamělosti současného (nejen velkoměstského) života.
Manželé Harry a Carol večeří se svými přáteli. Po večeři vyjde Carol na balkon, aby si tajně zakouřila, přitom zavrávorá nad zábradlím. Po chvíli ji dole zraněnou po pádu nachází policista Peter, drogově závislá prostitutka Kráska (Pretty) a její přítel Johnny. Carolin pád uvozuje film, zbytek se odehrává s odstupem tří měsíců po této události, při níž se životy pětice hrdinů ze současného Toronta osudově protnou a začnou se proplétat. Pozoruhodný kanadský snímek předkládá civilně natočený temný příběh s kanadskou střízlivostí. Vypráví o narušených vztazích, o neurotičnosti současného světa, o osamělosti a zoufalství lidí v něm, o každodenním šílenství lidské existence. Rafinovaně vystavěný film obsahuje řadu sugestivních scén, které díky své působivosti utkví v paměti. Je složený z nervních a často akcí nabitých segmentů, ostrých prostřihů, krátkých záblesků, nápaditě pracuje i se zvukem a s hudbou.