Mořská víla
Moderní variace na pohádku o „rusalce“ nebo „malé mořské víle“. Kaleidoskop obrazů ze života osmnáctileté Alisy, které se nedostává toho, co by si přála, přestože je nadána nadpřirozenými schopnostmi. Jedna z ruských filmových událostí loňského roku, oceněná i na zahraničních festivalech (Berlín, Sundance).