Slepé lásky
Snímek o rozličných podobách lásky mezi nevidomými lidmi sestavený ze čtyř příběhů ukazuje, jak bohatý svět si dokážou přes svůj handicap vytvořit. Svět, který je mnohdy jasnější a barvitější než ten náš.