Rotterdamským Tygrem oceněné akční drama o letité bratrovražedné nenávisti mezi sunnity a šíity se odehrává v uzavřené muslimské komunitě v Kodani. Přistěhovalec Džamil pomstí vraždu své matky, čímž roztočí nekonečnou spirálu nesmyslné krevní msty, před kterou se zoufale snaží uchránit svého synka.
Jak žít v míru se svými nepřáteli? To je otázka, která mučivě sžírá titulního aktéra dánského snímku, reflektujícího aktuální podobu pradávné náboženské nenávisti, jež rozděluje muslimy na dvě základní větve islámu. V Kodani žijící sunnita Džamil právě pomstil svou matku, kterou před lety zavraždil bratr místního šíitského vůdce. Tím však roztáčí spirálu brutální krevní msty, jejíž obětí se stane Džamilův nejlepší přítel. Ve snaze uchránit svého synka před následky svých hříchů se Džamil rozhodne vymanit se z bludného kruhu nesmyslného násilí plodícího jen další násilí... Zneklidňující, těkavě nervní kamerou nasnímané akční drama je zasazeno do kulis dánské metropole, odehrávat by se však mohlo i v jakékoli jiné arabské komunitě. Režisér muslimského vyznání Omar Shargawi se zamýšlí nad bratrovražedným krveproléváním mezi hluboce věřícími a svoji rodinu oddaně milujícími lidmi, kteří nedokážou vzdorovat temným stínům minulosti.