Vynikající komedie, jež svou poetikou připomíná filmy Wese Andersona, vypráví o mladíkovi, který přes všechny překážky míří za vítězstvím v celonárodní bubenické soutěži – nemaje bubnů! Film, jenž je stejně úderný jako kytara Jimmyho Page a stejně roztomilý jako vestičky Roberta Planta.
Je mnoho filmů, jež se drží otřepaného námětu o outsiderovi, který přes všechna protivenství umanutě míří za svým snem – a nejenže díky tomu dosáhne kýženého úspěchu, ale ještě svou odvahou a odhodláním vlije naději do srdcí všem slabým a poníženým. Žádný z těchto snímků však neměl tak charizmatického hrdinu, jakým je Power – mladík posedlý bubnováním bez bubnů (tj. pravidelnými záškuby těla do rytmu legendárních metalových vypalovaček), jehož cílem je zvítězit v celonárodní bubenické soutěži, podpořit stávkující horníky v Novém Mexiku a získat srdce dívky, jež jako tříletá ohluchla na koncertu Status Quo. Tato brilantní komedie, která svou fascinací bizarními zákruty obvyklých žánrových schémat připomíná filmy Wese Andersona, vás nadchne i v případě, že nepatříte mezi fanoušky hardrockových dinosaurů 70. let. Nesmíte však přitom zapomenout na Powerovo životní krédo: „K bubnování nepotřebujete bicí. Každý z nás může být bubnem!“