Vasermil
Současný Izrael, viděný očima pozorovatele, který se zaměřuje na jitřivé stránky každodenní skutečnosti, poskytuje scenerii pro příběh tří mladistvých outsiderů. Šlomi, Adiel a Dima žijí ve městě Beršeba. Jsou to notoričtí záškoláci a dva z nich se povážlivě začínají zařazovat mezi kriminálníky – Dima z ruské přistěhovalecké rodiny je drogový dealer, Šlomi se svému zaměstnavateli za vyhazov pomstí vymlácením jeho pizzerie. Ačkoli oba jmenovaní mají trpké zkušenosti s různými ústrky, Etiopan Adiel je pro ně „negr“ při každé příležitosti, kdy mají možnost ho tak nahlas označit. Žádné domluvy nepůsobí na trojici hrdinů tak, aby je odvrátily od jejich sestupu na šikmou plochu, školní ultimáta neberou vážně a doma ve všech třech případech vládne jen slabá ženská ruka. Záchytným bodem se stane až členství ve fotbalovém týmu dorostenců, jemuž velí svérázný trenér. Mladíci se nejdřív tváří otráveně, ale blíží se mistrovství juniorů, které se bude odehrávat na slavném stadionu Vasermil.