Nezávislý indický debut diváky okouzlí prosluněným prostředím poklidné mořské zátoky. Tam citově a existenciálně ranění hrdinové nalézají novou vůli žít díky zdravě nadsazeným dialogům o životě a o kosmu, v nichž se mísí západní a východní filozofie s vědou a se zálibou v házení frisbee.
Nezávislý indický debut patří mezi filmy, jež skrze zápletku zahrnující smrt blízké osoby vedou postavy cestou uchopení lidské existence a celého kosmu. Soužící se hrdina hledá smysl života v knihách. V jedné, zakoupené v bazaru, najde označenou pasáž, která přesně vystihuje jeho situaci. Uvnitř knihy je napsaná adresa jejího bývalého vlastníka a hrdina se za ním vypraví. Nachází ho coby vyrovnaného majitele restaurace na prosluněné pláži uprostřed podmanivě klidné mořské zátoky. On však pasáž v knize neoznačil. Film sleduje pouť knihy a její roli v životech několika lidí a rozvádí téma propojenosti lidských osudů napříč časem i prostorem. Současně v dialozích, které oplývají zdravým nadhledem a bezprostřední lehkostí, nenásilně agituje za meditativní funkci házení frisbee a předkládá alternativní názory na život, evoluci, náboženství a katastrofu tsunami.