Upozornění
Blonďatá žena se chystá jít ven a užívat si života. Při každém otevření dveří však zjišťuje, že není patřičně ustrojená, a proto si neustále obléká nové a nové šaty... Černohumorná, zvláštní technikou animovaná anekdota se zamýšlí nad tím, že život je nepředvídatelný stejně jako počasí.
Blonďatá žena se chystá jít ven a užívat si života. Při každém otevření dveří však zjišťuje, že není patřičně ustrojená, a proto si obléká nové a nové šaty... Černohumorná animovaná anekdota o tom, že život je nepředvídatelný stejně jako počasí, byla dodatečně upravena v počítači. „Rozmazaný“ efekt animace vznikl díky využití pouhých osmi po sobě následujících rozkreslených fází pohybu za vteřinu.