Dámy
Snímek natočený s mimořádným citem pro detail nás zavede na návštěvu dvou starých maďarských sester, které se v americké emigraci dlouhá desetiletí živí jako krejčové.
Snímek natočený s mimořádným citem pro detail nás zavede na návštěvu ke dvěma maďarským sestrám, které se v americké emigraci dlouhá desetiletí živí jako krejčové. Po zavření krámu na Lexington Avenue si zřídily malou krejčovskou dílnu v útrobách jedné ze svých oddělených ložnic. Sedmaosmdesátiletá Vali a třiadevadesátiletá Mimi pracují čtyřicet hodin týdně, neustále se spolu škorpí a zároveň o sebe vzájemně dojemně pečují. I ve vysokém věku si udržují svěžího ducha a čistou mysl, díky které dokážou s nadhledem glosovat zlomové momenty svých dlouhých životů.