Venezuela, rok 1966. Mladá členka guerilly se chystá tajně porodit. K jejímu překvapení se však její dcera stane prvním novorozenětem v Den matek a jejich fotka je zveřejněna v novinách. Od té chvíle jsou matka a dcera na útěku… Počátek dramatického dětství v guerille. Převleky, úkryty a falešná jména: každodenní brutální realita nejen dospělých, která se však mísí s dětskou fantazií, sny a touhami. Tak vypadá dětství dívky i jejího bratrance Tea, kteří žijí v labyrintu své fantazie a vymýšlejí si příběhy o superhrdinech, zatímco netrpělivě čekají, až se z hor vrátí jejich mámy a tátové. Dětská hra však nedokáže přehlušit a zakrýt všudypřítomnou smrt, mučení, udavačství, které obnáší život v guerille, kde dětství je čekáním na rodiče nebo pohlednice, mající jen zamaskovat marnost tohoto čekání.