Mamma Mia!
Okouzlující filmová adaptace slavného muzikálu, který vidělo více než třicet milionů lidí. Vypráví o svobodné matce (Meryl Streepová), která vlastní hotýlek na idylickém řeckém ostrůvku. Chystá se provdat svou dceru, ta ale ještě před svatbou chce zjistit, kdo je její otec. To vše je obaleno chytlavými písněmi skupiny ABBA.
Okouzlující filmová adaptace slavného muzikálu, který vidělo více než třicet milionů lidí ve sto šedesáti městech světa, je nesporně nejočekávanějším snímkem letošního léta. Vypráví o svobodné matce, která vlastní hotýlek na idylickém řeckém ostrůvku. Chystá se provdat svou dceru Sophii, ta však ještě před svatbou hodlá zjistit, kdo je její otec. K matčinu velkému překvapení se na prahu malebného domu najednou objeví tři muži, se kterými ji před dvaceti lety pojilo více než přátelství. Který z nich je však Sophiiným otcem? Vynikající Meryl Streepové v roli matky sekundují coby její dávní nápadníci Pierce Brosnan, Colin Firth a Stellan Skarsgård. Prosluněná komediální romance, na jejímž výsledném tvaru se vedle scenáristky a zároveň autorky divadelní předlohy Catherine Johnsonové podíleli bývalí členové skupiny ABBA Björn Ulvaeus a Benny Andersson, čerpá svou strhující energii mimo jiné právě z proslulých písní legendárního švédského popového uskupení.