Můj přítel z Fara
Melanie potkala Jenny a zamilovala se. Ale Jenny si myslí, že Mel je Miguel. Mel vypadá, obléká se a chová se jako chlapec, za něhož je často považována. Stalo se to i Jenny, s kterou se do sebe zamilují. Příběh o (nejen sexuální) zmatenosti dospívání je křehký, krásný film o mládí a jeho smutku, o osamělosti a pocitech bezradnosti.
Melanie potkala Jenny a zamilovala se. Ale Jenny si myslí, že Melanie je Miguel. Zní to zvláštně? Melanie žije s otcem, starším bratrem Knutem a jeho dívkou Viki, pracuje v továrně na balení potravin. Vypadá, obléká se a chová se jako chlapec, za něhož je často považována. Stalo se to i o něco mladší Jenny, která se do ní zamilovala. Melanie zatím rodině předstírá vztah s kolegou, Portugalcem Nunem. Příběh o (nejen sexuální) zmatenosti dospívání je křehký, krásný snímek o mládí a jeho smutku, o osamělosti a pocitech bezradnosti. Jeho protagonistkou je zvláštní, ale charizmatická dívka s neujasněnou sexuální i genderovou rolí. Křehké kouzlo, atmosféra tajemství a očekávání tak typická pro věk hrdinky činí z tohoto filmu velmi silný divácký zážitek.