Matka
Hlavní postavou snímku je Ljuba, která se svými devíti dětmi uteče před násilnickým manželem na venkov. Strhující záznam jejího života, plný dramatických i intimních momentů, nabízí zároveň navýsost autentický pohled do neutěšené reality dnešního Ruska.