Cow-Boy
Uplynulo pětadvacet let ode dne, kdy mladík nespokojený se sociální situací unesl autobus s malými dětmi. Reportér Daniel, jemuž nesedí role moderátora pořadu pro motoristy a který se potýká s partnerskými problémy, se rozhodne uspořádat rekonstrukci s únoscem i unesenými.
Televizní reportér Daniel, jehož kariéra ustrnula u moderování pořadu pro motoristy, se u příležitosti výročí únosu autobusu s malými dětmi rozhodne dát dohromady účastníky tehdejší události a zjistit, co se za pětadvacet let, které od ní uplynuly, změnilo. Dávný zločin byl totiž motivován snahou o upozornění na špatnou sociální situaci v zemi – a v tomto ohledu zůstalo podle některých mnohé při starém. Podaří se ambicióznímu novináři dostat k meritu věci? A co za pomoci nemotorného štábu zjistí i sám o sobě? Do klíčové role ctižádostivého televizního reportéra, u něhož je obtížné rozlišit hranici mezi empatií a bezohledností, byl obsazen oblíbený belgický herec Benoît Poelvoorde, který za výkon v Mariageově filmu Poštovní holubi čekají získal cenu za mužský herecký výkon na MFF v Chicagu. Právě výrazný ambivalentní hrdina, který je schopný odzbrojit naprostou výmluvností, je hlavním důvodem, proč si zapamatovat tuto přehledně rozvrženou sociální komedii.