Hodné kočky
Název filmu vychází z myšlenky čínského reformního politika Teng Siao-pchinga hlásající, že nezáleží na tom, je-li kočka černá, nebo bílá, protože když chytá myši, je to hodná kočka. Přístup světící prostředky vystihuje současnou Čínu poznamenanou honbou za výdělkem. Tématům spojeným s danou situací se věnuje množství čínských snímků z posledních let, ale dílo režiséra Ying Lianga mezi nimi vysoce ční díky výsostně osobitému pojetí. Zatímco sleduje bezmyšlenkovitý život hlavního hrdiny, řidiče šéfa realitní agentury, ukazuje změny, které do provincie S-čchuan přinesla rapidní urbanizace. V režisérově vizi lidskou existenci ovládají neuchopitelné paradoxy a každodennost prostupují surreální události na hranici reality, absurdity a halucinace. Pohled kamery kopírující ospalý a nezaujatý pohled hrdiny apaticky sleduje mizanscénu, v níž se snoubí bezprostřednost s propracovanou kompozicí.