Píseň o dobru
Syrové drama, v němž se sociální kritika mísí s notnou dávkou černého humoru. Mladý Gary se snaží od základu změnit svůj feťácký život. Ale vyprahlé aucklandské předměstí, kde násilí mezi jednotlivými osobami koluje stejně neosobně jako peníze či drogy, mnoho šancí na změnu nenabízí.
Píseň o dobru je syrové drama, v němž režisér Gregory King naplno využil prvky známé z předchozí tvorby – sociální kritiku promísenou s notnou dávkou černého humoru. Život osmadvacetiletého Garyho je už dlouho vymezen jen periodicky se střídajícími alkoholickými dýchánky, zvyšujícími se dávkami heroinu a víceméně náhodou ukořistěnými chvilkami upoceného sexu s téměř bezvědomými partnerkami. Zlom přijde paradoxně až ve chvíli, kdy Gary dopadne na úplné dno a spáchá zločin. To ho přivede k rozhodnutí, že se polepší a udělá nějaký dobrý skutek. Nikdy není snadné změnit vlastní život – zvlášť v případě, kdy je člověk obklopen jen nefunkční rodinou a partičkou bezprizorných přátel. Snaha vykoupit svůj osud uvnitř vyprahlého aucklandského předměstí, kde násilí mezi jednotlivými osobami koluje stejně neosobně jako peníze či drogy, vypadá beznadějně od samého počátku...