Moskva, Belgie
Zahořklá pošťačka Matty se potýká s počínající krizí středního věku, odchodem manžela za mladší partnerkou, se třemi pubertálními potomky a s novou láskou v podobě o deset let mladšího řidiče kamionu Johnnyho. Romantický, ale nikoli sladkobolný film s charizmatickou hrdinkou vypráví o její cestě za štěstím a pozdní láskou.
Zahořklá pošťačka Matty se potýká s počínající krizí středního věku, s odchodem manžela za mladší partnerkou i se třemi pubertálními potomky. Když se seznámí s o deset let mladším řidičem kamionu Johnnym, dlouho se brání jeho projevům přízně. Pozvolna se ale Matty s Johnnym sbližuje, přes nelibost navrátivšího se manžela i pubertální dcery. Romantický, ale nikoli sladkobolný film s charizmatickou hrdinkou vypráví o její cestě za štěstím a pozdní láskou. Odehrává se v dělnické čtvrti Moskva v belgickém Gentu. Příběh nerovné lásky čtyřicetileté pošťačky a třicetiletého řidiče kamionu je natočený v civilním, realistickém stylu, který nepostrádá jemný humor. Skvělé herecké výkony a vynikající dialogy podtrhují nepodbízivou diváckost a sympatickou uvěřitelnost snímku. Film byl uveden na letošním festivalu v Cannes v rámci sekce Týden kritiky, odkud si odnesl několik cen.