Vesmírná stanice
Komorní portrét zchátralé stanice pro výzkum kosmických paprsků, ležící na vrcholu arménské hory Aragaz, zachycuje v kompozičně mistrně natočených záběrech jejích šest pracovníků, žijících zde v naprosté izolaci od okolního světa.
V roce 1943 byla na vrcholu arménské hory Aragaz založena stanice pro výzkum kosmických paprsků. V osmdesátých letech zdejší tým vědeckých pracovníků rozjel ambiciózní výzkumný projekt, který však kvůli rozpadu Sovětského svazu nebyl nikdy dokončen. V rozlehlém a již značně zchátralém komplexu ležícím ve výšce 3500 metrů nyní žije a pracuje pouze šest lidí, z toho dvě ženy, jež mají na starosti úklid a vaření. Komorní snímek v dlouhých a kompozičně mistrně natočených záběrech citlivě zachycuje naprostou izolovanost tohoto stále přežívajícího pozůstatku sovětských vesmírných projektů.