Hrdinové: K létání křídel netřeba
Pascal Kleiman se narodil bez rukou a přesto dnes patří k nejvyhledávanějším diskžokejům. Ángel Loza vypráví podivuhodný životní příběh muže, který si navzdory limitujícímu handicapu dokázal splnit svůj sen. Ve snímku se skvělým hudebním doprovodem hovoří i Kleimanovi kolegové a přátelé Laurent Garnier a Rob.