Berlin Lou Reeda
Záznam jedinečného koncertního provedení legendárního alba frontmana The Velvet Underground, který pořídil jeho dlouholetý fanoušek, proslulý výtvarník a filmový režisér Julian Schnabel (Basquiat, Než se setmí, Skafandr a motýl). Tato kombinace zářivě barevných obrazů a rockové hudby má v sobě sílu padající vlny – je stejně drtivá i očistná.