Bye Bye Shanghai
Velmi osobní snímek Jany Bokové se skrze osudy několika českých emigrantů, např. filozofa Václava Bělohradského, písničkáře Vlasty Třešňáka, básníka Petra Krále, ale i samotné autorky, zamýšlí nad nejrůznějšími aspekty emigrace a dospívá ke zjištění, že kdo jednou vykoření, nemůže už nikdy zakořenit.