Tony Zucho
Tony je opravdu výjimečný. Dívky jej pro jeho poněkud nevšední fyzické dispozice odmítají a jeho život je tak hotová noční můra. Jedna dívka je ale ochotná o Tonym uvažovat. Navíc je naprosto ideální. Hlavní cena z ročníku 2007. Valentin Potier absolvoval pařížskou filmovou školu ESRA. Tony Zucho je jeho první film na 35mm.