Divoký býk
Obyvatelé malé indické vesničky se rozhodnou učinit konec řádění divokého býka potulujícího se po okolí. S pomocí zkušeného lovce z města a za přítomnosti amatérského filmaře začnou organizovat akci, během níž vyjdou najevo jejich touhy, sny a zmatky. Komedie plná radosti a filmařské energie je živým podobenstvím o civilizaci, nevinnosti a svobodě.
Obyvatele malé vesnice děsí řádění divokého býka tak dlouho, až se rozhodnou ho polapit. Přípravy trvají čtyři dny a akcelerují osudy, vztahy a sny různorodých hrdinů: jsou mezi nimi zkušený lovec zvěře z města, dva vesničtí pohlaváři soupeřící o moc, milenci Sangi a Shivaji, Bhutjje a jeho manželka, kteří dosud snili především o vlastní latríně, místní kněz i stará žena stojící na straně býka a také amatérský filmař, před jehož kamerou se místní hodlají náležitě předvést… Proč někteří lidé chtějí zvíře polapit a jiní usilují o jeho ochranu? Kdo rozhoduje, že býk je šílený a potřebuje zkrotit? ptá se režisér Umesh Vinayak Kulkarni. Okouzlující komedie je plná filmařské energie i naděje, že radost ze života, nevinnost a nutnost porozumět si nakonec ukážou cestu těm, kteří se dosud utápěli jen ve vlastních půtkách. V prosté alegorii, vrostlé do indické reality a zároveň živě promlouvající o univerzální zkušenosti, představuje „posedlý“ býk svobodu, již se civilizace pokouší zničit, neboť přesahuje její racionální zkušenost a ohrožuje její pravidla.