Dobrý den, smutku
Filmařka na volné noze Lucia sestříhá svému manželovi, herci Giovannimu, u příležitosti jejich výročí záběry ze společných šťastných chvil. Muž jí navrhne rozchod. A aby toho nebylo málo, sledují pár z jeho vůle dva dokumentaristé. Nezvyklá komediální romance soutěžila v Sundance.
Pro oznámení rozchodu není dobrý žádný den – o to méně ten, který měl být původně oslavou výročí. Lucia se však manžela Giovanniho nechce vzdát. A do svého spontánního boje o mužovo srdce zapojí nejen kamarádky, ale i filmaře Erose, který spolu se svým parťákem snímá každou chvilku rozcházejícího se páru. To, co mělo být dokumentem o umělcích pracujících na volné noze, se stává svědectvím o každodenních partnerských problémech lidí z velkoměsta. A podobně jako nelze žádné rozhodnutí ve vztahu považovat za definitivní, bylo by krátkozraké i dělení hrdinů na padouchy a svatoušky. Snímek o všemožných podobách lásky, a hlavně o její nevyzpytatelnosti, jímž se prolíná smutná píseň Billie Holidayové Good Morning Heartache, reprezentuje mladou krev italské kinematografie. Ač se odehrává v atraktivním prostředí filmařů, neukazuje ho v tak zářivém světle, jak ho známe ze společenských rubrik.