Dvanáctiletý latinskoamerický sirotek Alejandro usilovně pracuje v autoopravně v newyorském Queensu a pokouší se vydělat na lepší budoucnost pro sebe i svou šestnáctiletou sestru. Má šanci na úspěch? Civilní, nesentimentální pohled na život outsiderů na okraji společnosti získal Independent Spirit Award 2008.
Dvanáctiletý Alejandro je latinskoamerický sirotek, jehož odolnost formovala ulice. Pracuje ve správkárně aut na okraji newyorské čtvrti Queens, kde také bydlí se svou šestnáctiletou sestrou Isamar. S dospělou cílevědomostí se pokouší našetřit tolik peněz, aby si mohli zařídit lepší život. Brzy však zjišťuje, že ve světě plném nespravedlnosti se k úspěchu nedopracuje díky píli a zodpovědnosti. Z vyprávění viděného dětskýma očima se rodí drama každodenního souboje o holou existenci, jehož malý hrdina se nevzdává naděje, ani když ztrácí oporu svých nejbližších. Režisér Ramin Bahrani sleduje své outsiderské hrdiny citlivým a přitom nesentimentálním způsobem, připomínajícím sociální realismus snímků Kena Loache. Těží přitom z autentického prostředí okrsku „Iron Triangle“ – okolí skládky ve Willet’s Point ve stínu elegantního baseballového stadionu Shea v newyorském Queensu – místa beznaděje, o němž ve svém románu Velký Gatsby psal už Francis Scott Fitzgerald. Film získal Independent Spirit Award 2008.