Tři opice
Eyup na sebe vezme vinu za dopravní nehodu svého šéfa, vlivného politika, a jde místo něj do vězení. Jeho žena Hacer osamí s dospívajícím synem. Aby pro něj získala peníze na vysněné auto, vypraví se za politikem pro pomoc. Zaplete se s ním ale víc, než by sama chtěla. Minimalistické rodinné drama natočené ve vytříbeném vizuálním stylu.
Politikův osobní řidič Eyup na sebe vezme vinu za dopravní nehodu svého šéfa a jde místo něj do vězení. Jeho žena Hacer osamí s dospívajícím synem Ismailem. Aby pro něj získala peníze na vysněné auto, vypraví se za politikem pro pomoc. Zaplete se s ním ale víc, než by sama chtěla. Tři členové rodiny stejně jako ony slavné tři opičky nevidí, neslyší, nemluví. Krize, kterou do rodiny vnese dlouhé odloučení a finanční nouze, vyústí až v rodinnou tragédii. Minimalistické rodinné drama je natočené ve vytříbeném vizuálním stylu, pečlivě nasvícené záběry vytvářejí divoce krásné scenerie. Ve filmu plném stínů, beznaděje a temnoty se většina děje odehrává spíše pod povrchem. Hrdinové tu vystupují zdánlivě nezúčastněně, zahaleni oblakem své hrdosti, která jim zabraňuje se k sobě přiblížit. Z canneské soutěže si Tři opice odnesly Cenu za režii.