Cyanóza
Portrét íránského malíře Jamshida Aminfara, který se v ulicích Teheránu jako jediný nebojí vystavovat, prodávat a zároveň vytvářet své osobité malby, připomínající díla Keithe Harringa či ponuré obrazy Edvarda Muncha. Téměř třetinu snímku tvoří působivé animace oživující často démonické postavy z Aminfarových obrazů.
Jamshid Aminfar je jediný umělec, který se v ulicích Teheránu nebojí vystavovat, prodávat a zároveň vytvářet své osobité malby, připomínající díla Keithe Harringa či ponuré obrazy Edvarda Muncha. Každý den se potýká s perzekucí ze strany civilní policie, s odmítavými reakcemi své manželky i kolemjdoucích a také s vlastními démony, které mistrně ztvárňuje ve svých malbách. Ty dokázala pomocí působivých animací skvělým způsobem oživit íránská režisérka Rokhsareh Ghaemmaghamiová, která svého hrdinu sleduje i při přípravách jeho první výstavy a románku s mladou francouzskou studentkou umění.