Ta druhá
Anne-Marie opouští Alexe, svého mladšího milence. Chce mít prostor pro sebe, a proto se rozhodla darovat mu svobodu. Když jí však Alex sdělí, že potkal jinou ženu, Anne-Marie začne pociťovat žárlivost, o které nikdy netušila, že by jí byla schopna.
Anne-Marie opouští Alexe, svého mladšího milence. Chce mít prostor pro sebe, a proto se rozhodla darovat mu svobodu. Stále se však scházejí jako přátelé. Když jí Alex sdělí, že potkal jinou ženu, Anne-Marie začne pociťovat žárlivost, o níž nikdy netušila, že by jí byla schopna. Snímek je natočen podle románu L’ occupation Annie Ernauxové a režiséry ihned zaujal propracovanou studií žárlivosti, která i přesto, že může pramenit z osamění a osobní krize, donutí hrdinku jednat na hranici patologičnosti. Anne-Marie je sociální pracovnice, snaží se pomáhat lidem v nouzi, ale nakonec není schopna pomoci sama sobě. Záběry na noční pulzující město, prázdné parkoviště či dlouhé ponuré podchody jen umocňují pocit osamělosti a vykořeněnosti hrdinky. Film Ta druhá byl uveden v soutěži na loňském filmovém festivalu v Benátkách a k jeho působivosti přispívá i vynikající herecký výkon Dominique Blancové v roli Anne-Marie.