Tradiční stavení u silnice a jeho rozlehlý dvůr jsou vždy plné návštěvníků. Žije tu stařena Ajdaj, obdařená magickými schopnostmi. Ví o životě víc než běžní smrtelníci, žije v souladu s vůlí přírody. Umí vyléčit duši a tělo, usmířit rozhárané vztahy, rozpozná lidské pohnutky a záměry, je s to podpořit síly dobra proti zlu. Jejím největším štěstím je vnuk, kterého k ní přivezl syn, když se ocitl v nesnázích. Ty souvisejí s plány mafiánského podnikatele Batyra, jenž chce na poutním místě postavit benzinovou pumpu a motel. Po zákeřném únosu vnuka neznámo kam zmizí i Ajdaj, jediná bytost, která může zrušit prokletí znesvěceného místa a zvrácených vztahů… Kromě poutavého vylíčení šamanismu a zajímavého rozvětvení příběhu se režisérce daří i nenásilná sociální a psychologická konfrontace tradičních kazašských hodnot s vulgární podnikatelskou civilizací.