Remake kdysi populárního melodramatu Ještě jednou o lásce (1968) iniciovala scenáristka a herečka Renata Litvinovová, známá i jako televizní moderátorka a režisérka. Před kameru ji přivedla Kira Muratovová, okouzlená jejím „glamour" zjevem a zejména manýristickým projevem. Ostatně i režisérka filmu prošla školou Muratovové na jejích filmech Astenický syndrom (1989) a Tři příběhy (1997). Provokující intonaci slovních výlevů a afektovaných gest postav z filmů Muratovové přenesla Litvinovová i do postavy letušky Lary, kterou si napsala na tělo a obdařila ji vlastností bezvýhradné lásky. Na rozdíl od původní předlohy (hra Edvarda Radzinského 104 stránky o lásce) ji Lara nevěnuje racionálnímu vědci, ale rozevlátému novináři, s nímž se často míjí v pracovním nasazení. Její láska nebeská se zmítá mezi vírou a nevírou, a jakkoli je hluboká a opravdová, Lara ji prezentuje jako nezávaznou hru...