Kdopak by se vlka bál
Toto okouzlující drama pro všechny věkové kategorie, inteligentně parafrázující motivy z Červené Karkulky, nahlíží závažná témata rodinného života z perspektivy šestiletého dítěte. Neobyčejně nápaditý příběh, zobrazený režisérkou (a cenami ověnčenou animátorkou) Mariou Procházkovou v intenzivních nasycených barvách, se odehrává v Praze a soustřeďuje se na prožitky citlivého děvčátka Terezky (Dorotka Dědková). Dívenka se usilovně snaží zjistit, jestli je její maminka opravdu její maminkou, přitom však nic netuší o zcela jiném tajemství obestírajícím její rodiče. Na jedné straně film dovedně vystihuje, jak se svět jeví senzitivním, vnímavým dětem, v jiné však funguje dokonale také pro dospělé. Ty zaujme milostný trojúhelník mezi matkou a dvěma muži, z nichž jeden představuje jistotu a rutinu, druhý pak vábivou možnost naplnění dávných ambicí.