Všichni ostatní
Gitti a Chris jsou na první pohled nesourodý pár, panuje ale mezi nimi zřetelné porozumění. A i když jejich společná dovolená na Sardinii zavdá nejeden moment k rozchodu, dává režisérka Maren Adeová jasně najevo, proč jsou oba mladí lidé stále spolu. Snímek zvládá stejně dobře momenty společenské trapnosti, partnerské otevřenosti i nepřenositelného porozumění, jaké může proběhnout jen mezi opravdu blízkými lidmi. Hrdiny staví do situací nedospělých naschválů, ale i upřímné touhy po vzájemné blízkosti. Poté, co se pár setká s přinejmenším navenek spokojenější i úspěšnější dvojicí, nejistota graduje a celkové neuspokojení ze života se ještě více promítne do vztahu, který by měl přinášet radost. Tragikomičnost zde není žánrovou volbou, ale odrazem stavu partnerského soužití, které film přibližuje s mimořádnou citlivostí, i když své postavy neváhá ukazovat zcela obnažené.