Soutěž Na východ od Západu / 2009 / 40-ci qapi / Ázerbájdžán 2008
Čtrnáctiletý Rustam žije na vesnici s matkou. Po otcově smrti se snaží zajistit sebe i matku, a přitom odolává nabídkám nelegálního výdělku a sní o kariéře člena hudební skupiny. 40. dveře jsou díky své neokázalosti a autenticitě působivou exkurzí do exotické ázerbájdžánské kinematografie.