Camino
Příběh inspirovaný skutečnými událostmi se odehrává v Madridu a Pamploně, tak jako kdysi před čtvrtstoletím. Láska a smrt: dva milníky a často i nerozlučná dvojice, která se ráda prochází nejen po divadelních scénách. Tentokrát si ke svým hrátkám vybrala jedenáctiletou Camino...
Pamplona, červen 2001. Jedenáctiletá Camino prožívá v nemocničním pokoji poslední chvíle svého krátkého života. Obklopena příbuznými, přáteli, kněžími i neobvykle četným zástupem zdravotnického personálu působí při svém pokojném umírání téměř nadzemsky. V této posvátné atmosféře však visí ve vzduchu něco mimořádného... Co předcházelo tomuto okamžiku? Ještě před pár měsíci byla Camino obyčejnou holčičkou, která v Madridu se svou kamarádkou Begoñou sdílela dětské hry a sny, než ji zaskočila první láska, dosud nepoznaný cit, a to takřka ve stejném okamžiku, kdy se ohlásily první známky zákeřné nemoci. Zatímco otec José situaci nese těžce, matka Gloria, náboženská fanatička ve vleku Opus Dei, pokládá bolest a utrpení Camino za potvrzení toho, že její dcera je vyvolenou bytostí. Nuria, její starší dcera, členka Opus Dei, byla odříznuta od své rodiny pro „vyšší cíle" a ztělesňuje to, co matka očekává také od Camino...