Děti
Důmyslný nízkorozpočtový horor britské provenience má ve svém klaustrofobním režisérském pojetí, jež mnohé nechává na divákově představivosti, ty nejlepší předpoklady stát se kultovním. Vyvolá vzpomínky na veškerou krvelačnou drobotinu svých předchůdců, od Městečka prokletých po Barbarellu, přesto si dokáže uchovat jedinečnou příchuť. Dvě středostavovské rodiny tráví vánoční svátky s příbuznými v odlehlém venkovském stavení, ale ani veškeré objímání a demokratičnost vzájemných vztahů nedokážou zakrýt skutečnost, že se mezi rodiči a jejich třemi dětmi vyvíjí znepokojivé napětí (jako když dívku v pubertálním věku začne fyzicky přitahovat její strýc). Už druhý den je v chování dětí něco opravdu podivného, nastupují první záchvaty zlostného násilí, které postupně vyústí až ve vraždu. Když se rodiče zdráhají děti za cokoli potrestat, natož aby uvěřili, že jsou schopny zabíjet, situace se dále zhoršuje.