Druhý břeh
Dvanáctiletý uprchlík Tedo, živořící s matkou na okraji gruzínského Tbilisi, se po sedmi letech vydává zpět do rodné Abcházie, aby našel otce, jemuž nemoc zabránila uprchnout spolu s rodinou před válečným konfliktem. Druhý břeh je univerzálním příběhem o následcích války, nacionalismu a o dětech, které byly okolnostmi donuceny předčasně dospět.