Ztracené časy
Příběh mladého automechanika Ivána, který žije se svou mentálně postiženou sestrou Eszter v zapadlé vesnici na maďarsko-ukrajinské hranici. V kontrastu k nelehkému životu ve vesnici vystupuje nádherná, téměř panenská příroda, jež ji obklopuje. Snímku, který natočil debutující režisér Áron Mátyássy, dominuje uhrančivá kamera a podmanivý hudební doprovod.
Píše se rok 1997. Iván je mladý automechanik, který se v zapadlé vesnici východního Maďarska sám stará o mentálně postiženou sestru Eszter a na živobytí si přivydělává pašováním benzinu z nedaleké Ukrajiny. Soužití sourozenců naruší jednoho dne tragická událost – Eszter je znásilněna. Rozbíhá se policejní vyšetřování. V mezidobí navazuje Iván vztah s mladou Ilus, která právě dokončila střední školu a hodlá jít na univerzitu. Ivánova touha po odpoutání se od dosavadního života je zřejmá, ale bude schopen ji naplnit? V kontrastu k nelehkému a do jisté míry stereotypnímu životu ve vesnici vystupuje nádherná, téměř panenská příroda, která ji obklopuje. Uhrančivé obrazy, které svou kamerou vytvořil Máté Herbai, jsou podkresleny podmanivým hudebním doprovodem skladatele a violoncellisty Alberta Márkose. Debutující režisér Áron Mátyássy je i autorem scénáře.