Made in Hungaria
Po návratu z USA se světácký mladík snaží naučit své vrstevníky v komunistickém Maďarsku něco o rokenrolu, bojuje o svou dávnou lásku a soupeří s novým vůdcem místní party. Nenáročná, nicméně svižná muzikálová romance, kterou svými mladými léty inspiroval maďarský rocker Miklós Fenyő.
Po návratu z USA se napomádovaný světácký mladík snaží předat svým vrstevníkům v komunistickém Maďarsku něco z toho, co za oceánem pochytil o rokenrolu. Nenáročná, nicméně svižná muzikálová romance je založena na divadelním představení, které svými začátky inspiroval maďarský rocker Miklós Fenyő. Vysoce líbivý účinek tohoto snímku začíná působit už od prvního hudebního čísla, v němž se osmnáctiletý Miki (Tamás Szabó Kimmel) setká se svými přáteli z dětství a předvede své pěvecké i hráčské dovednosti inspirované Jerrym Lee Lewisem a jeho pianem, a neochabuje ani později, kdy graduje rivalita mezi Mikim a novým vůdcem jeho bývalé party. „Jediný, co chci, je dělat muziku a zamilovat se," prohlašuje Miki. Dost skromný cíl, cesta k němu je ale velice příjemná – zvláště díky Kimmelově energickému výkonu a dokonalému vystižení období šedesátých let, nazíraných s humorem i nostalgií.