S lehkostí načrtnutá charakterová studie srbského režiséra Darka Lungulova vedle sebe staví dobrodružství mladého srbského imigranta v New Yorku a těžce vydobytá poznání stárnoucího zkrachovance, newyorského rodáka, v Bělehradě. Svůj východoevropský sarkasmus Lungulov tlumí poněkud jemnějším smyslem pro absurditu poválečné situace.