Ďáblovo město
„Ďáblovo město je o lidech hnaných jen jejich základními potřebami, zakořeněnými instinkty, posedlostmi, ambicemi, obavami a frustracemi. Je jejich morální krize pouze důsledkem těžkých časů, v nichž žijí, anebo naopak?" ptá se režisér. Černá komedie o současnosti režisérovy rodné země je debutem Vladimira Paskaljeviće, podle jehož povídek natočil jeho otec Goran ceněný snímek Optimisté (MFF KV 2007).